היי יש לנו דירה בקומת קרקע של בניין משותף (דירה מספר 1) אנו רוצים להתקין דוד שמש על גג הבניין מתברר (לפי רישום בית המשותף) כי הגג מוצמד לדירה מספר 6 , ושהגג אינו נכלל הרכוש המשותף. בעל דירה 6 אינו נותן גישה לגג להתקנת דוד שמש, האם יש מה לעשות?

חרף שהגג מוצמד יש לכם זכות להציב בו פריט או לחלופין היכן כן. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לצו שיאסור על העניין וכן עילה לתשלום דמי שימוש ו/או עוגמת נפש. כדאי שתפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה