היי יש לנו דירה בקומת קרקע של בניין משותף (דירה מספר 1) אנו רוצים להתקין דוד שמש על גג הבניין מתברר (לפי רישום בית המשותף) כי הגג מוצמד לדירה מספר 6 , ושהגג אינו נכלל הרכוש המשותף. בעל דירה 6 אינו נותן גישה לגג להתקנת דוד שמש, האם יש מה לעשות?

חרף שהגג מוצמד יש לכם זכות להציב בו פריט או לחלופין היכן כן. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בבניית החומה וגם לפירוק וסילוק יחידות הדיור הבלתי חוקיות ו/או המפוצלות ככל ואין להן היתר. לכן אציע כי תפנו להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה