שלום ברצוני לשאול שתי שאלות 1- כאשר הועד מעוניין לשפץ את הביניין חיצונית (חיפוים לקירות וצבע) באזור של הרחבה מיתחת לביניין (בן 8 קומות ) התשלום צריך להיתחלק בצורה שווה בין כל הדיירים או שכל דייר משלם לפי גודל הדירה (ישנם דירות גדולות וקטנות ) 2- מה אחוז הדיירים שצריכים לסכים לשיפוץ על מנת שזה יחייב את כולם - התשלום עבור השיפוץ הוא בניפרד ובנוסף למס ועד רגיל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בידי השכן שלך היתר בניה? העניין הזה הוא מורכב ואתה צריך לפנות להפגש עם עו"ד כדי שיבדוק מיסמכים ומפות וכיו"ב. לגבי שאלתך השניה, היות והשכן סירב לבקשתך להזיז צינורות ניקוז הרי שנגרם לך נזק וגם פה אתה צר...
המשך תשובה