שלום. השכן שלי לפני כמה חודשים בנה מחסן קטן לשימוש פרטי בשטחו האחורי של הבניין,אותו מחסן קטן עבר שיפוץ וקיבל גודל של דירה ממש רציתי לדעת, אם זה הגיוני שהוא קיבל היתר על זה? ואם זה בכלל חוקי כי זה שטח משמעותי בגודלו?
עם עו"ד במיידי על מנת להגיש תביעה מתאימה אחרת השיהוי יכול לגרום לויתור על זכויותיך כאלו ואחרות. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון. חג שמח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לדייר כי אם ימשיך לחסום חניות הרי שתשקול לבטל לו את החוזה או לא להאריך לו את החוזה ותאמר לו כי אם הוא טוען שעושים לו רעש הרי שהוא יכול להגיש תביעה אבל אסור לו לקחת החוק לידיו או לאיים או לחסום חניות. ...
המשך תשובה