שכן בבית סמוך בקומת קרקע בנה מרפסת עץ צמודה לסלון שלו. המרפסת בגובה 50-80 ס"מ מהקרקע ובשטח של כ- 25 מ"ר. אני מניח שהשכנים שלו בבניין הסכימו. המרפסת מגיעה ממש עד הגדר שמפרידה בין הבתים האם בניה כזאת מותרת? האם נדרש רישיון בניה? האם נדרש אישור שכנים בבניין הסמוך? אם זה לא חוקי, מה אפשרי לעשות?

שאלה אחרת ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לשיחה עימו אחרת זה עלול להוות האזנת סתר. אסור לך לצלם דלת כניסה של השכן. יתירה מכך, מצלמה כזו לא תסייע לך ממילא להוכיח לבית משפט כי הרעש הוא בלתי חוקי ומה שצריך למטרה זו זה חוות דעת מומחה אקוסטיקה שכו...
המשך תשובה