שלום, להורים שלי בני 70+ כל כמה חודשים (הפעם שנה וחצי) יש נזילה משכן שמלמעלה. כל פעם הם פונים לביטוח והוא מתקן. דבר זה קורה כבר בפעם רביעית ב-3 שנים אחרונות. הדירה שמלמעלה מושכרת ובעל הבית לא מעוניין להחליף את הצנרת. האם יש מה לעשות נגד בעל הבית? תודה רבה.

עו"ד ולהגיש תביעה. בכל שאלה אחרת אפשר גם בטלפון..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא שייך לשאלה האם זה נעשה במרפסת או על הגג או בתוך הדירה. מציע כי תפגש עם עו"ד כדי שיוציא להם מכתב אזהרה לפני תביעה. בכל ענין אחר אפשר גם בטלפון ...
המשך תשובה