שלום וברכה, השכנים שלי מלמעלה אינם מתקנים נזילה שעושה לי נזק רבתי באלפי ש"ח, כבר שלושה שבועות. כעסתי, איימתי, התחננתי ושום דבר לא עוזר. הבנתי שאני יכולה לפנות לממונה על המקרקעין כדי להשיג צו בימ"ש שיחייב אותם לתקן את הנזילה. זה נכון? האם אני צריכה עו"ד לשם כך?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בחשמל וללא תשלום כלשהו. תבקש את כספך חזרה. אם לא מחזירים לך כספך כן צריך לתת לך קבלה ואולם לא הייתי מציע לך להקים מהומה רבתי על ענין כה פעוט. המדובר בשכנים שלך, אחרי הכל ...
המשך תשובה