שלום אנחנו זוג דתי חרדי עם 4 ילדים, ממולנו גרה שכנה שכנראה לא בריאה בנפשה שעברה לגור כאן חודש אחרינו ומזה כמה שנים שהיא מטרידה אותנו בלי סוף, אם זה היה לסגור את החשמל של הדוד עד שחיברנו אותו ללא מתג, לאחר מכן לסגור את ברז המים עד שהוצאנו את הידית של הברז ולזרוק את האופניים של הילדים מהמחסן המשותף לחדר מדרגות, וכל פעם שהזמנו משטרה אמרו לנו שאין הוכחות שזו היא. היום התקנו מצלמות בכניסה לבית ומה שקורה כל יום היא חוזרת בשעות הלילה המאוחרות ופשוט מתפשטת לנו בכניסה לדלת. המצב מאוד מטריד בבית הילדים מפחדים לצאת או להיכנס לבית לבד ובמשטרה טוענים שהיא לא בריאה בנפשה כנראה כך שאין מה לעשות. אשמח לדעת אם יש לכם פתרון או הצעה כלשהי כי אנחנו כבר ממש מיואשים.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קויים ולא בוצעו תיקונים בכלל או כפי שצריך הרי שאתה צריך להפגש עם עו,ד כדי שינקוט בהליך משפטי מתאים נוסף. לגבי הפיצוי הכספי, עוה,ד שתפגש איתו ידע כיצד לפעול גם בעניין זה. בכל שאלה ניתן לפנות גם ט...
המשך תשובה