שלום, הוריי רכשו לפני שנים רבות דירה יד שנייה ללא חנייה. לבניין יש חנייה, כאשר לכל הדיירים יש חניות בטאבו ורק לדירה של הוריי אין. במרוצת השנים התברר לנו שהקבלן שבנה את הבניין הקצה 2 חניות לאחת הדירות ולכן לדירה של הוריי לא מוצמדת חנייה. מה ניתן לעשות במצב זה? האם ניתן לבנות חנייה על השטח הציבורי, נניח להקצות חלק מהגינה לצורך זה? אודה לתשובה

ענין ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מכתב התראה שבו בין היתר יוזהר השכן לבל יעז לשנות את המצב הקיים. אם אתם רואים שהוא ממש מתחיל בעבודות כלשהן של שיפוץ, עליכם לפנות במיידית להיפגש עם עו"ד כדי לעתור לצו מניעה בהול ודחוף. אל תסכימו לשום דב...
המשך תשובה