השכנים מתחתיי שמים מוזיקה מ13:00 בצהריים לפעמים גם עד 1-2:00 בלילה ככה כל יום פנינו אליהם מספר פעמים וכמובן שזה לא עוזר בנוסף הם צורחים כל היום שזה מטרד בפני עצמו, כמובן שהזמנו משטרה, הם באים עושים נו נו נו והולכים ושוב הבלאגן חוגג וזה לא עוזר גם אם יבואו בלילה 4-5 פעמים ברגע שהולכים שוב שמים מוזיקה או שוב צורחים מה ניתן לעשות? שים לב לשעת כתיבת הודעה זו.
שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שתיארת אמליצך לפנות להפגש עם עו"ד ללא כל דיחוי. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם בטלפון. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה