שלום השכן מדירת גן בנה פרגולה ענקית עם כיסוי של פלסטיק מעל (וכמעת מתחת לחלון שלי) שבזמן גשם עושה רעש חזק ומפריעה. הוא לא ביקש אישור ממני לפני . האם יש משהוא לעשות? האם זה חוקי? איך אני יכול לדעת אם הגובה שהוא התקין אותה היא כבר גובה של הדירה שלי? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מכתב התראה שבו בין היתר יוזהר השכן לבל יעז לשנות את המצב הקיים. אם אתם רואים שהוא ממש מתחיל בעבודות כלשהן של שיפוץ, עליכם לפנות במיידית להיפגש עם עו"ד כדי לעתור לצו מניעה בהול ודחוף. אל תסכימו לשום דב...
המשך תשובה