שלום, שכן ממול לחלון שלי מפעיל רמקולים בעוצמה עם מגבר בכוונה לעצבן, רצויי לציין הרעש בא "בשעות" שמותר להרעיש . ז"א דקה אחרי 7 בבוקר ודקה ליפני 23 הוא מכבה.. הוא אינו עובד וישב תקופה בכלא. ואי אפשר לדבר איתו. יצרתי קשר עם המשטרה מס פעמים התלונה נירשמה אך שום ניידית לא באה. איכות החיים שלי ניפגמת קשות, משפחתי אינה יכולה להירגע אחרי 10 שעות עבודה. כאילו המגבר נימצא אצלנו בחדר . אתם יכולים למליץ לי על כלשהו הליך מישפטי או לאיזה משרד ניתן ליפנות. בברכה, דניאל ס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
להגיש תביעה באמצעות עו"ד לצו הרחקה/מניעת הטרדה מאיימת. ניתן גם להגיש תביעה כספית נזיקית. בכל שאלה נוספת ניתן לצור קשר גם בטלפון ...
המשך תשובה