שלום רב, עקב עבודתי אני נושא נשק (אקדח) ברשיון. כמה ימים לאחר ויכוח עם שכן, הוא אמר שיפנה למשטרה להגיש נגדי תלונה על שימוש בנשק. כל השיחה מצולמת ומתעודת כך שאין ספק שמעולם לא היה איום בנשק. האם הגשת תלונת שווא מצידו מהווה עבירה פלילית? האם אני יכול להגיש תלונה נגדית על איום בהגשת תלונה כוזבת? פגיעה בשמי הטוב? פגיעה בפרנסתי? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חוות דעתו איננה פסק דין ואיננה מחייבת. אם מוכחש שזה מגיע מאותה הדירה, אז אין חובה לשלם. כדאי שתפגשו עם עו"ד. בכל ענין אחר אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה