שלוב רב , מתחת לחלון של חדר השינה שלי נמצאת הגינה של הבניין ממול , בבניין ממול מתגוררים שני דיירים , השכן מלמעלה מגדל שני כלבים בגינה שנובחים כל היום וכל הלילה , רציתי לדעת אם יש מה לעשות ? , הרעש הפך למטרד קשה מאוד ולצערי אין לנו יום ולא לילה . אני מודע שקיים במדינת ישראל חוק הרעש שיש לכבדו , פניתי מספר פעמים לשכן ולצערי הוא מתעלם מהבקשה שלי לעשות משהו בנושא הנביחות , אשמח על עזרתכם .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוסמכים לסייע לכם בנסיבות אילו ולכן מיותר לפנות. מה שצריך לעשות זה באמצעות עו"ד להנפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה