שלום, אני גר בקומה שלישית ומעליה יש דירת פנטהאוז (על כל הקומה), יש מרזב שעובר לאורך כל הבניין אך משמש רק את הקומה העליונה (מנקז מי גשמים מהמרפסת שלהם). גילינו נזילה שמקורה במרזב והיא יוצרת רטיבות בדירה שלי בקומה שלישית. האם האחריות לתיקון היא של ועד הבית או של הבעלים של דירת הפנטהאוז? תודה

פרטי של הפנטהוז? השאלה אינננה את מי זה משמש אלא למי זה שייך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בבניית החומה וגם לפירוק וסילוק יחידות הדיור הבלתי חוקיות ו/או המפוצלות ככל ואין להן היתר. לכן אציע כי תפנו להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה