שלום לפני כשש שנים במהלך השיפוצים העובדים גרמו נזק לדירה מתחתינו. השכן סירב כשהעובדים רצו לתקן את הנזק, תיקן בעצמו רק אחרי 3 שנים ועכשיו דורש פיצוי כספי ופונה לבית המשפט לתביעות קטנות. האם הוא צודק ואיך עלינו להתנהג? תודה רבה!
די פרטים ובכל שאלה נוספת ניתן לפנות טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ערכאה שיפוטית אבל היא שייכת למשרד המישפטים ולא למערכת בתי המשפט מבחינת חיבור למערכת בתי המשפט ולכן תיקים של המפקחת מתנהלים כתיק י נייר פיזיים בלבד ולא נסרקים לתוך מערכת מיחשוב כמו שיש בבתי המשפט ולכן ...
המשך תשובה