אני גרה בקיבוץ... לשכן שגר מאחורי יש חצר מאוד גדולה על הדשא בה הוא משתמש כבית. הם נמצאים בחוץ רוב היום והלילה משמיעים מוזיקה חזקה, צועקים, מנהלים את חייהם שם, ואנחנו סופגים את כל הרעש, בעיקר אני שחדרי הכי קרוב למקור הרעש. הערנו מספר פעמים והם הסכימו להתחשב אך לא להפסיק לחלוטין, מה שעדיין מפריע. מה אתה מציע לעשות? תודה וחודש שמח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעזוב את המקום מאחר ולמשטרה ממילא אין סמכות בענייני רעש. אין מה להתרגש או להלתץ יותר מדי. אין חובה לאפשר לשוטר דריכת רגל בתוך מפתן דירתכם וניתן לצאת אליו החוצה ולבקש ממנו לעזוב בחדר המדרגות וכך הילדים...
המשך תשובה