קניתי דירת קרקע לפני יותר משלושים שנה השטח שייך לארבעה דיירים. ישנו גבול בינינו לבין ארבעת הדיירים השכנים עם גדר. מאז שקניתי הספקתי לבנות תוספת והכל היה תקין. לפני כשנה דייר חדש קנה מארבעת השכנים ולפני כשבוע פנה אליי ואמר לי שהגבול של השטח שלהם צריך להזיז אלינו. כלומר לא נשאר לי חנייה ובקושי אפשר להיכנס רגלי מה הפתרון?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוסמכים לסייע לכם בנסיבות אילו ולכן מיותר לפנות. מה שצריך לעשות זה באמצעות עו"ד להנפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה