זה נשמע אולי קטנוני, אבל יש לי שני ילדים בני 4 ו-5, הם בשמונה במיטה. הבעיה היא שעברו מעלינו משפחה עם ילדים והם קופצים ורצים ברמה כזאת שלפעמים קשה לילדים שלי להירדם... זה אמנם לא מוזיקה או שיחה רועשת במרפסת, וזה בשמונה, אבל ילדי מתקשים לפעמים להירדם עם הרעש הזה מעל ראשיהם... היום השכן בא להודיע לי שאפסיק לבוא אליהם בעניין הזה ושאם אבוא הוא לא יפתח... נשארתי חסרת אונים! יש משהו שאפשר לעשות בנידון? תודה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה