שלום, הדירה שנמצאת מעלינו (בבאר שבע) שייכת לאדם שגר בירושלים וכל עינייני הדירה מנוהלים על ידי תיווך. כבר מספר שנים שהשכנים מציפים אותנו וגורמים לנזק בדירה שלנו. פנינו מספר פעמים לבעל הדירה ולתיווך והם כל פעם "מתקנים" על פני השטח ולא פותרים את הבעיה. האנשים שעובדים בתיווך מסננים את השיחות שלנו ומבטיחים הבטחות שווא. נודה לעזרה.
שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל הרכוש המשותף בבניין ככה שהוא תקין, מתפקד ולא מסכן דיירים ואורחים. מטפים, גלאי עשן הם עניינים של חיים ומוות וגם בנזילות אין להקל ראש. תפקיד הועד הוא לזמן אסיפת דיירים ואם צריך אז להעלות להצבעה הגדלת...
המשך תשובה