כל פעם, כשאני יוצאת לעשן למרפסת סגורה, השכינים מתחילים להדליק מצית, הם עושים את זה עם החברים שלהם ביחד, וזה מורא מפריע. בלילה הם עומדים בחוץ מתחת לחלון שלח ועושים את זה עד 2 בלילה. בנוסף, כשאני מדברת בטלפון במרפסת, הם מתחילים לצעוק ולדבר חזק, כדי שאני לא ישמה את השיחה שלי. מה ניתן לעשות במקרה הזה& דרך אגב, כשהם התחילו לגור בדירה שלהם) ינואר 2012(, עשו מסיבות עם קראיקה ומיקרופון במשך חודש, אף פעם לא התלוננתי למשטרה. כרגע הם פשות מטרידים אותי נפשית, אני לא מצליחה לישון בלילה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
השכנה מחוייבת לשאת בעלויות ואין עליך להשתתף. אם מקור הרטיבות או חלקו הוא ברכוש המשותף של הבניין, למשל גג משותף, הרי שהאחריות לתקן ולפצות בגין הנזקים שלך היא על וועד הבית. אציע כי תפני להפגש עם עו"ד כד...
המשך תשובה