שלום ועד הבית החליט להתקין מצלמות בביניין . אני התנגדתי להחלטה ולא מעוניין שהבניין יהיה עם מצלמות. שאלתי היא האים הועד יכול לחייב אותי לשלם על כך ? דבר נוסף שאשמח לקבל עלו את התיחסותך הוא - הועד החליט כי גובה תשלום חודשי הוא 250 ש״ח כאשר ההוצאות השוטפות הן 190 ש״ח לחודש ואילו יתרת הסכום הוא עבור דברים עתידיים שהועד מתכנן לבצע . בפועל אני משלם 200 ש״ח ואת יתרת הסכום אני בקשתי לשלם כאשר ההוצאות בגינו יבוצעו. הועד לא מוכן לכך ! שאלתי היא האים אני עובר על החוק בכל שאני משלם רק את השוטף ומתחייב לשלם כשתבוצע פעילות חורגת ?
המצלמות אז ככל הנראה זה מחייב גם אותך. לגבי תשלום ועד בית, אתה חייב לשלם את הסך שהוחלט באסיפת הדיירים שהתקבלה כדין וברוב קולות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ערכאה שיפוטית אבל היא שייכת למשרד המישפטים ולא למערכת בתי המשפט מבחינת חיבור למערכת בתי המשפט ולכן תיקים של המפקחת מתנהלים כתיק י נייר פיזיים בלבד ולא נסרקים לתוך מערכת מיחשוב כמו שיש בבתי המשפט ולכן ...
המשך תשובה