אין לי מושג על מה הסכסוך , אנחנו גרים בקומה הראשונה והשכנים שמציקים בקומה השנייה , כבר מספר שנים שהם מקללים וצועקים , שופכים לנו נוזלים שונים על הדלת ובמדרגות , אנחנו יודעים שאלה הם אך אין דרך להוכיח זאת , אין לנו את האפשרות לעבור דירה , ניסינו כמה פעמים בנוכחות משטרה גם לדבר איתם ולנסות לפתור אך הם לא מעוניינם בכלום וממשיכים בשלהם , מה אפשר לעשות בנוגע לזה ?
תביעה כספית. בכל שאלה ניתן גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעזוב את המקום מאחר ולמשטרה ממילא אין סמכות בענייני רעש. אין מה להתרגש או להלתץ יותר מדי. אין חובה לאפשר לשוטר דריכת רגל בתוך מפתן דירתכם וניתן לצאת אליו החוצה ולבקש ממנו לעזוב בחדר המדרגות וכך הילדים...
המשך תשובה