בכל שנה מאוקטובר-נובמבר עד מרץ-אפריל השכן מדליק את הקמין שלו וזה מסריח את כל הסביבה- לעיתים יש עשן רב נראה לעין מאוד מרוכז. בנוסף, אני צמוד אליו במרחק של 2 בתים בנוסף גובה הארובה הוא בגובה החלון של החדר שינה, כך שאין באפשרותי לפתוח חלון כלל בתקופות האלו לאוורר את החדר. האם ניתן לפעול נגדו משפטית?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל הרכוש המשותף בבניין ככה שהוא תקין, מתפקד ולא מסכן דיירים ואורחים. מטפים, גלאי עשן הם עניינים של חיים ומוות וגם בנזילות אין להקל ראש. תפקיד הועד הוא לזמן אסיפת דיירים ואם צריך אז להעלות להצבעה הגדלת...
המשך תשובה