בכל שנה מאוקטובר-נובמבר עד מרץ-אפריל השכן מדליק את הקמין שלו וזה מסריח את כל הסביבה- לעיתים יש עשן רב נראה לעין מאוד מרוכז. בנוסף, אני צמוד אליו במרחק של 2 בתים בנוסף גובה הארובה הוא בגובה החלון של החדר שינה, כך שאין באפשרותי לפתוח חלון כלל בתקופות האלו לאוורר את החדר. האם ניתן לפעול נגדו משפטית?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משפטי אלא לייצוג משפטי ולכן עליך לפנות להפגש עם עו"ד מומחה בתחום סכסוכי שכנים. בינתיים- אל תסכים לדבר ואל תדבר או תתכתב עם השכן על מנת שלא לקפח את זכויותיך. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית. ...
המשך תשובה