שלום רב, אני גרה בקומה ראשונה בבניין משותף. לאחרונה משחקים ילדי השכנים עם חבריהם בחנייה של הבניין בכדורגל. המשחק מתקיים אומנם אחרי השעה ארבע, אך הוא גורר צעקות ובעיטות בכדור שמפריעות לנו מאוד. שוחחנו עם השכנים אך הם טוענים שזה מותר ולא צריך להפריע לנו. ביקשנו שהילדים ישחקו במגרש כדורגל ולא בחנייה אך הם ממשיכים בשלהם. אשמח לדעת מה ניתן לעשות בנידון? למי פונים? האם יש חוק שאוסר זאת? תודה רבה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לגבי שאלתך בדבר היותך צעיר וחסון אל מול היותה מבוגרת ונכה שכן לא מדובר בעניין משפטי. למשטרה אין סמכות לטפל בעניין זה אלא רק לבתי המשפט. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה