שלום רב המרפסת שלי משקיפה לואדי טבעי עם עצים גבוהים שמגיעים עד לגובה המרפסת שלי. לאחרונה הדיירים שעברו לגור מתחתיי כרתו עצים בואדי ללא ידעת השכנים. גם את אלו שצמרתם היתה חלק מהנוף שלי. האם הדבר מותר?
לפנות לעירייה, לפקיד היערות וכן להגיש תביעה, הכל באמצעות עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קויים ולא בוצעו תיקונים בכלל או כפי שצריך הרי שאתה צריך להפגש עם עו,ד כדי שינקוט בהליך משפטי מתאים נוסף. לגבי הפיצוי הכספי, עוה,ד שתפגש איתו ידע כיצד לפעול גם בעניין זה. בכל שאלה ניתן לפנות גם ט...
המשך תשובה