שלום. ברצוני לדעת איך להתמודד עם נציג ועד שתבע אותי בגין אי תשלום מיסי ועד. יש לציין שמדובר על מתחם מגורים עם שטחים משותפים רבים. לא בוצעה שיחה מקגימה. לא ניהלנו שיחה על הסדר החוב. לא קיבלתי מכתב התראה מקדים לתביעה.
על מנת להפגש עם עו"ד. שאר פנייתך לא ברורה ובכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היערות. כן תיארת פה עוולה נוספת לפיה השכן הלאים שטח משותף של הבניין לטובתו שלו בלבד. עליך לפנות להפגש עם עו"ד על מנת שינפיק לשכן מכתב התראה ואז תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה