אני גר בק"ק עם גינה בבניין 10 ק'. מישהו מהשכנים שופך נוזלים ומשליך זבל לגינה ואני רוצה לצלם, מי עוזה את זה ולתעד. האם מותר לכוון את המצלמה על פני הקיר למעלה, שתתפוס את כל 9 החלונות? אני לא יכול לצאת לראות בעצמי מבלי לחטוף משהו על הראש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מצורפת אליהן חוות דעת של מומחה לענייני רעש אשר צריך לבקר במקום ולמדוד את הרעש ואז לתת לכם חוות דעת מפורטת עם גרפים אש מפרטים דציבלים. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה