לשכן שגובל בחצר שלנו עצים גבוהים שנוטים לחצר שלנו . העצים והעלים שלהם יוצרים לכלון, אבק, יתושים אל מול החלון שלנו . ליכלוך בחצר . שתי שאלות 1. מי חייב בעלות גזימת העצים ? 2. האם מ ותר לי להביא גוזם ולגזום אל כל המט לכיוון שלנו ?
פלישה או נזק או מטרד בשטח שלך ואם לא עושה כל הרי שפועל בניגוד לדין וניתן להגיש תביעה. בכל שאלה נוספת לפנות גם בטל'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוסמכים לסייע לכם בנסיבות אילו ולכן מיותר לפנות. מה שצריך לעשות זה באמצעות עו"ד להנפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה