שאלה: אנו נציגי הוועד - בשל פועלים אנונימיים המטיילים בבנין - מעונינים לנעול את גג הבנין המשותף (בן 9 קומות) עם מנעול תלי ובעל קוד - אשר יפורסם בווטס אפ לכל הדיירים. לשכנים לא תהיה מניעה להעלות לגג ( הבעיה היא שזרים לא מוכרים -מתניידים לגג)- האם יש חוק האוסר נעילת גג? מה על הוועד לעשות למען שמירת ביטחונם של הדיירים? אנא התייחסותך. תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
להפגש עם עו"ד על מנת שישלח לשכן מכתב התראה ואזהרה. אל תחתמי לשכן על כלום. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה