שלומות. אני שוכר דירה בבניין מגורים. שאלתי היא :האם בתור שוכר עלי לשלם הוצאות ועד קבועות למשל רכישת עציצי נוי ,ספסלים ועוד הוצאות של ציוד קבע בבניין. האם זה חוקי לגבות מהשוכר ? האם לא צריך לגבות את זה מבעל הנכס. והאם השוכר צריך למעשה לשלם רק על הוצאות שוטפות למשל:ניקיון,מעלית ,וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דירות. יש לזמנם כדין. אציע כי תפנו להפגש עם עו"ד כשי שישלח מכתב אזהרה ובמידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה