הי, ביצענו סגירה של הפרגולה בחצר עם פאנל מבודד, ואף הרחבנו את הפרגולה ב3 מ"ר. השכן שלנו, נכנס לחצר ללא רשות, וכמה דקות אחרי שהוא נכנס נכנסו ( בלי ידיעתנו ובלי אישור שלנו ) אנשים מקצועיים שמדדו את היחידה שנבנתה. מה מומלץ לעשות?
שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שוטר ואין לו שום סמכות בעניין. כל דייר שסבור כי נגרם לו נזק או מיטרד רשאי לפעול כפי הבנתו, בעצמו, על חשבונו. ובאחריותו. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה