הסכסוך בגין חנייה (השכן חונה את הנגררת שלו בשטח ציבורי וקיבל התראות ולדעתי נקנס פעם על זה). מרגע שהתלוננתי עליו, השכן מצלם אותי נוהג ברכב בכל פעם שרואה אותי. כיצד עליי להתנהג? אני מרגיש נרדף ומאויים.
תוכל לפנות להיפגש עם עו"ד על מנת להגיש תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קויים ולא בוצעו תיקונים בכלל או כפי שצריך הרי שאתה צריך להפגש עם עו,ד כדי שינקוט בהליך משפטי מתאים נוסף. לגבי הפיצוי הכספי, עוה,ד שתפגש איתו ידע כיצד לפעול גם בעניין זה. בכל שאלה ניתן לפנות גם ט...
המשך תשובה