לעו"ד פרץ שלום הנציגות של הבניין תיקנה עמוד תאורה בחצר, עקב דרישת דייר שהיכן שהם חונים אין מספיק אור והילדים פוחדים, לאחר שהאור חזר, התלוננה דיירת אחרת מהקומה הראשונה, שהאור של העמוד תאורה שנמצא בגובה החלון, מושך אליו הרבה יתושים והם נכנסים לחדר של הילדים וביקשה לכבות את זה. מה עושים במקרה הזה? תודה, משה
הבניין ואם שם מופיע כי יש אור אז יהיה אור והדבר לא נתון לגחמות של כל דייר ודייר אלא תלוי בתיכנון המקורי של הבניין ושל סביבתו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לשיחה עימו אחרת זה עלול להוות האזנת סתר. אסור לך לצלם דלת כניסה של השכן. יתירה מכך, מצלמה כזו לא תסייע לך ממילא להוכיח לבית משפט כי הרעש הוא בלתי חוקי ומה שצריך למטרה זו זה חוות דעת מומחה אקוסטיקה שכו...
המשך תשובה