בתשריט בית משותף מצויין כי יש זיקת הנאה לצורכי מים בלבד, אך השכנים עוברים כל הזמן בשטח של הכניסה לביתי שהינו פרטי ולא מהכניסה הרגילה, מה זה אומר והאם אני יכולה לסגור את המעבר, כמו כן, שכן אשר מתגורר בבית משוותף עם כניסה נפרדת ולא משתמש בשום אמצעי כגון , חשמל, מים, האם צריך לשלם מחיר מלא כמו כולם?
אל מול עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עילות תביעה ולכן עליך לפנות להפגש עם עו"ד בדחיפות כי זמן עובר משמעותו שאתה עלול לקפח את הזכויות שלך. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות טלפונית ...
המשך תשובה