שלום רב, כלב שנובח ללא הפסקה ואף עובר את רמת הדציבל המותרת. בדף המועצה מצויין במפורש "רשאי המנהל לקחת רישיון לכלב המקים רעש שהוא מפגע לשכנים". ווטרינר המועצה מסרב לטפל בטענה כי חוק העזר הזה בוטל ב 2004 וכי אין באפשרותו לפעול. האם זה נכון? תודה

צריך להפגש עם עו"ד כדי שייעץ לך ויפעל בתביעה מתאימה בשמך כנגד בעל הכלב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הפתוחה הוא קצת גבולי ובעייתי. אתם צריכים להפגש עם עו"ד כדי שינפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה