שלום, אני גרה בבית משותף ויש לי חניה פרטית הרשומה על שמי בטאבו, יש שכנה שבאופן קבוע חוסמת את החניה שלי וגם את החניה שלידי באופן כזה שרק אם הרכב שחונה לידי לא נמצא, ע"י מספר רב של תמרונים אני יכולה לצאת (אם יש רכב לידי אני תקועה - לא יכולה לצאת או לא יכולה להכנס). דיברתי עם השכנה החוסמת והיא ניבלה את הפה וטרקה לי את הדלת בפנים. המשטרה לא מוכנה לעזור כגון לתת קנס כי האזור מוגדר שטח ציבורי (על אף שעל פי חוק התכנון גם אזור התמרון הוא נחשב לפרטי) מה אני יכולה לעשות כדי להפסיק את ההטרדה שלה? תודה.
להגיש תביעה מתאימה באמצעות עו"ד. אין לאף גוף אחר סמכות לפתור את הבעייה זולת פנייה לערכאות. בכל שאלה נוספת תוכלי לפנות גם בטל'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משמעות משפטית לכך שידעתם שיש רטיבות כשקניתם את הדירה, ביחס לשכן. יש משמעות לזה אם הייתם מבקשים לתבוע את המוכר. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר טלפוני. ...
המשך תשובה