שלום לעו"ד מבקש לדעת: כנציג ועד בבניין המשותף 4 שנים ברציפות האם אני יכול חוקית להסתיר מהדיירים התנהלות משפטית שיש לי עם דייר שהגיש תביעה נגדי על גרימת נזק לנכס ורכושו מצינור משותף שהתפוצץ נזל וחלחל לדירתו במשך תקופה ארוכה העובדה שהדייר התובע לא פרסם והודיע מצדו לדיירים על ההליכים נראה שמאפשרת לי לא להוציא המידע ביוזמתי לכלל הדיירים ? תודה רבה

גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כן צריך את האשור שלכם ואם יגיש בקשה להיתר אז ייתכן כי תועבר לתגובתכם ואז תוכלו להגיב. אם אתם רואים שהוא עומד להתחיל בבניה פנו מיד להפגש עם עו"ד ואציע כי כבר כעת תפגשו עם עו"ד כדי שיבדוק וינפיק מכתב הת...
המשך תשובה