בגינתנו (בית פרטי) יש עץ פיקוס בן 12 שנה, המפריד בינינו לבין חצר השכנים, שעברו לגור בשכירות בבית הסמוך לפני שנתיים. הם דורשים מאיתנו לגזום את העץ גם לגובה וגם לרוחב. אם נעשה זאת החצרות יהיו אחת בתוך השנייה ושנינו נסבול מכך, מה עוד שהם יושבים בגינה בשעות הלילה ומדברים בקול במשך שעות רבות והדבר רק יחמיר את הרעש. הם טוענים שיפנו לעו"ד כדי לחייב אותנו לעשות זאת. מה עצתכם בנדון?ן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלכם אין ועד-בית. אמנם מצב לא טוב, ואולם אין חוק בעולם שיכול לחייב אותך לשאת בתפקיד זה אם אינם מעוניין בכך. ההחלטה היא שלך ושלך בלבד. אין חובה שימונה מחליף כתנאי להתפטרותך. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה