שלום, השכן מעליי השכיר את דירתו. הדיירים השוכרים גרמו נזק לגג הפרטי של התוספת שבניתי ובנוסף זרקו על הגג רהיטים ופסולת. הדבר נתגלה לי לאחר שהשוכרים שלו עזבו את הדירה ואין לי שמץ של מושג לגביהם. המשכיר מתנער לחלוטין מהנזקים וטוען שזו בעיה שלי. האם מבחינה משפטית הוא האחראי לדבר? האם ישנו חוק כלשהו שאוכל להשתמש בו על מנת לתבוע את המשכיר? תודה.
תפנו להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפןן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בחשמל וללא תשלום כלשהו. תבקש את כספך חזרה. אם לא מחזירים לך כספך כן צריך לתת לך קבלה ואולם לא הייתי מציע לך להקים מהומה רבתי על ענין כה פעוט. המדובר בשכנים שלך, אחרי הכל ...
המשך תשובה