שלום רב, אנחנו מתגוררים בקומה האחרונה בבניין 3 קומות. כבר מספר שנים יש נזילות מהגג לתוך הדירה שלנו ושל השכנים וגם לחדר המדרגות. הגג הינו רכוש משותף של כל הדיירים. האם ניתן לתבוע את דיירי הבניין שאינם מוכנים להשתתף בתיקון הגג? אם כן מה נדרש לשם כך? בתודה מראש, בראש
להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מדובר בעבירה פלילית ואתה רשאי להגיש תלונה במשטרה. אם קבלת תביעה או מכתב התראה לפני תביעה אז תפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה