אני גר בדו משפחתי. הצמוד שלי שם טלויזיה בחצר ויושב עם בני משפחתו בתדירות גבוהה מאד תוך כדי צעקות וטלויזיה בווליום מאד גבוה. הרעש חודר לתוך ביתי וגורם להפרעה באיכות חיים. לפעמים הרעש נמשך גם בעשר ואחת עשרה בלילה. האם מבחינה חוקית ניתן לעשות משהו בנדון?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ערכאה שיפוטית אבל היא שייכת למשרד המישפטים ולא למערכת בתי המשפט מבחינת חיבור למערכת בתי המשפט ולכן תיקים של המפקחת מתנהלים כתיק י נייר פיזיים בלבד ולא נסרקים לתוך מערכת מיחשוב כמו שיש בבתי המשפט ולכן ...
המשך תשובה