לעו"ד שלום רב פניתי לנציג הוועד של הבניין שגר בבניין. בבקשה לטפל בנזילה מהגג המשותף (אף חלק מהגג לא מוצמד) לתוך הבית דרך התקרה שלי שהינה הגג המשותף. הנציג אומר שהאחריות שלי ושעלי לעשות סקר הצעות מחיר ולהציג לו. *האם הנציג צודק ? ובמקביל להוכיח ולהציג דו"ח שהנזילה מהגג ולא מקור אחר *האם הצדק עם הנציג ? בתודה מראש בכבוד רב

תתקשר אלי טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה מורכבת וארוכה יותר מאשר הליך ההטרדה המאיימת /צן ההרחקה שבו טיפלתי בעצמך מכיוון שזו תביעה נזיקית/כספית מורכבת ואתה חייב להיות מיוצג על ידי עורך דין והוא זה שישיב על שאלותיך לאחר שייפגש עימך וככל ...
המשך תשובה