הנחתי ביום שבת אחה"צ מס' שקיות עם בגדים נעליים תיקים של מותגים יקרי ערך על מנת שבעלי יאסוף אותם במוצ"ש ברכב ויעביר אותם לחברתי לה מכרתי את הדברים. כשהגעתי הביתה בסביבות 7 בערב ראיתי כי כל השקיות אינן. דפקתי אצל השכנה והיא טענה כי הכל בזבל. ירדתי לזבל ולא מצאתי חיטטתי בפחים הכל היה כבר במיצי זבל ומצאתי רק צעיף מכל החפצים. בעלה התנצל אך לא עשה דבר מעבר. אני רוצה לתבוע אותה מה סיכויי?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה