שלום רב, אני גר באיזור של קוטגים משותפים. מכל צד של שביל הגישה לקוטגים (שהוא שביל מרוצף) נמצאים הקוטגים ובסוף השביל יש רחבה. השביל מיועד להולכי רגל ולא לרכבים. השכן נכנס עם הרכב שלו לשביל והרבה פעמים פשוט מחנה את הרכב בשביל או ברחבה בסוף השביל . ביקשנו אין ספור פעמים שלא יחנה את הרכב בשביל אבל הוא לא מגיב. האם יש מה לעשות? האם אפשר להתלונן לעיריה? תודה רבה
שיגיש תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חובה לתחזק את שטחו באופן כזה שמשטחו לא נגרם לך נזק או מטרד ואם אינו מקיים חובה זו אז לכאורה אתה רשאי לתבוע אותו בגין נזקיך וגם לצו שיחייבו לגזום ו/או לנקות על חשבונו. בכל שאלה ניתן גם טלפונית. ...
המשך תשובה