אני גרה בבנין עם 5 דיירים. יש לי בעיה עם שני שכנים שמחנים את הרכב בצורה שמפריעה לי לצאת מהחנייה. יש לציין שהחניה שלי בטאבו ואותם שכנים הם אורחים מבחוץ או כאלה שאין להם חנייה בבניין. דיברתי איתם כמה פעמים וזה לא עוזר. מה עלי לעשות? האם המשטרה יכולה לעזור לי ?
כדאי שתפנו להפגש עם עו"ד שיגיש תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפנות ולהפגש עם עו"ד. עוה"ד יבדוק מיסמכיך ואז ינסח מכתב התראה לשכן. ורק לאחרין יהיה מותר להגיש תביעה לבית משפט. בכל שאלה אחרת אפשר גם בטלפון ...
המשך תשובה