עקב בעיות של השמש והחום בארצנו הגג לא מחזיק מעמד עם זפת רגיל, צורך יריעות, השכנים לא מעונינים להשתתף איתי. לעת עתה הוצאת מכתב לכול דייר על הבעיה הרצינית שיש לי בבית עקב חדירת מים. מה עושה אם דיירים לא מוכנים להשתתף?
הבניין ואם מסרב ניתן להגיש נגדו תביעה באמצעות עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם בטלפון. חג שמח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עו"ד על מנת שיגיש בשמכם הליך דחוף לצו מניעת הטרדה מאיימת/צו הרחקה. בנוסף, ניתן להגיש תביעה נוספת בגין פגישה בחוק הגנת הפרטיות ולפיצוי כספי של 100,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם...
המשך תשובה