בבניין משותף בוצעה תוספת בניה בקומת הקרקע. לאחר מס' שנים רכש השכן שבקומה מעל את הזכויות לבניית מרפסת פתוחה על גג תוספת הבנייה (שילם עבור היסודות, העמודים והגג). השאלה היא על מי מוטלת האחריות למניעת רטיבות/נזילות מהמרפסת הפתוחה לדירת השכן שמתחתיה והאם אחריות זו מוגבלת בזמן? כמו כן, האם לאחר תקופה קצובה מסויימת האחריות הופכת להיות משותפת לשני הדייריםץ תודה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הוא ממוקם בשטחך הפרטי. היות ועסקינן ברכוש משותף מפה נובע שחובת התחזוקה היא עך כל הדיירים. עליך לאפשר גישה סבירה לצורך תחזוקתו. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה