הי, אני נמצא בוויכוח עם השכן שלי. בניתי פרגולה והוויכוח הינו על גובה הפרגולה. מה הגובה שמותר? הרצפה שלו? תקרה שלי? (ויש גם מילוי באמצע ששייך לשנינו....) בנוסף, האם יוכל לתבוע אותי במקרה ומישהו יפרוץ אליו הביתה דרך הפרגולה? (למרות שניתן גם היום להגיע אליו דרך טיפוס על הסורגים שלי, אבל אין ספק שזה מקל. ומצד שני- זכותי לשים פרגולה) תודה רבה מאוד

אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הטרדה מאיימת. איני סבור כי מחלקת הרווחה היא היעד המתאים לקבלת תלונות מסוג זה אבל ייתכן ואני טועה. אם בכל זאת החלטתם לפנות לרווחה, יש לפרט בזהירות על מה אתם מתלוננים על מנת שחלילה לא תחשפו עצמכם לתביעת...
המשך תשובה