אני גר בקוט'ג והשכן שלי שתל לפני 20 שנה עצים שגדלו לגובה רב (מעל 8 מטר)ומסתירים לי לגמרי את השמש כמו כן העצים פלשו לשטח שלי ואני צריך כל פעם לקצצם השכן אינו מוכן להנמיך את העצים
יפלשו ולא יגרמו לך נזק או מיטרד או לכלוך- הרי שקיימת עילת תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם טלפוןני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שיגיש תביעה כנגד אילו שלא משלמים דמי ועד בית. לדיירים אסור לקזז או למנוע דמי ועד אפילו יש להם טענות נכונות לגבי נזילות. אם הועד מכחיש או לא יודע שהנזילות הן מהרכוש המשותף של הבניין אלא מדירה אחרת אז...
המשך תשובה