לעו"ד שלום בדירתי סימני נזילה ראשונים מלמעלה . בעל הדירה שמעל דירתי טוען כי מקור הנזילה הוא מדירה שמעליו ( שתי קומות מעלי) . ובאמת לדירתו נזק גדול ופנייותיו לדייר ( שגר בשכירות ) שמעליו לא עוזרות -פשוט מצפצף עליו . בעלים של אותה הדירה עצמו גר בחו"ל . מטעמים שמורים עמו אינו פונה לארכאות - מעדיף לסבול. את מי ואיך אני צריך לתבוע על מנת שהגשת תביעה תהיה אפקטיבית
את כולם, במקרה שלך, כל הדיירים ו/או ועד הבית. בברכה, עורך דין עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת. אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאל...
המשך תשובה